Klantenservice & contact

Contact

Onze klantenservice is op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur.

E-mail:
info@acor-products.nl  (wij beantwoorden uw e-mail zo snel mogelijk en altijd binnen 24 uur).

Telefoon:
0412-613949

Adres:
Vinkelsestraat 107 (bezoek alleen na afspraak)
5384 SE Heesch

Verzendkosten

  • Verzending in Nederland tot 30 kg. € 7,50
  • Bij product afhalen worden geen extra kosten in rekening gebracht.
  • Verzending naar het buitenland € 34,00 tot 20 kg.

 

Betaalmethoden

Voor de betaling van uw aankoop bij Acor Products kunt u kiezen uit de volgende betaalmethoden:

    • Betaling via iDEAL
      Online betalen via internetbankieren bij uw eigen bank. Om een veilige online betaling te kunnen waarborgen, maken wij gebruik van de diensten van Sisow.
    • Betaling via PayPal of uw creditcard
      Betalen met uw PayPal account of gewoon met uw creditcard als u geen PayPal account heeft. PayPal is een wereldwijd bekende en zeer betrouwbare betaalmethode.
    • Overboeking
      U maakt het totaalbedrag vooraf over op onze rekening. Uw bestelling wordt verzonden nadat wij de betaling op onze rekening hebben ontvangen.

Levertijd & bezorging

Voor de meeste artikelen geldt een levertijd van één tot enkele werkdagen. Mocht de levertijd onverhoopt langer zijn, dan zullen wij u zo snel mogelijk over de afwijkende levertijd informeren. 

Uw bestelling wordt bezorgd door pakketdienstverlener. Bestellingen worden bezorgd van maandag tot en met vrijdag. Wanneer de bestelling wordt aangeboden en u bent niet thuis, dan vindt u een bericht van de bezorger in uw brievenbus. Uw bestelling wordt nogmaals aangeboden of de bestelling wordt bij uw buren afgeleverd. Het kan ook zijn dat de bezorger het pakket aanbiedt bij het dichtsbijzijnde depot. Altijd ontvangt u een bericht van de bezorger wat er zal gebeuren met uw bestelling.

Wanneer uw bestelling is verzonden, dan ontvangt u van ons een e-mail met de verzendbevestiging en een track & trace code.
Met deze code kunt u snel en gemakkelijk de status van uw bestelling opzoeken op de website van de pakketbezorger. 

Retourneren

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw bestelling of een door u besteld artikel, dan heeft u de mogelijkheid om uw bestelling of een deel hiervan te retourneren. Overeenkomstig onze algemene voorwaarden dient dit te gebeuren binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling en uitsluitend wanneer het artikel nog in ongebruikte en onbeschadigde staat verkeert. 

Wilt u een artikel retour sturen? Neemt u dan alstublieft eerst contact op met onze klantenservice. Wij zullen u dan zo snel mogelijk over de retourprocedure informeren.

Beschadiging

Heeft u uw bestelling beschadigd ontvangen? Voor zover mogelijk dient u hiervan direct melding te maken bij ontvangst van de bestelling aan de deur. Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen, vragen wij u ons een e-mail te sturen met een beschrijving van de schade en duidelijke foto’s. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Klachten & complimenten

Heeft u een klacht of een opmerking over een bestelling of een geleverd artikel? Dan vragen wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Bent u helemaal tevreden over ons en onze service? Vindt u ons leuk? Dan horen wij dit natuurlijk ook graag!
Linksonder op deze pagina vindt u de links naar onze Facebook, Twitter, YouTube, en Google+ accounts. Wij horen graag van u!

Producten vergelijken (0)

Geen producten geselecteerd.